Het is erg druk bij onze vervoerders, houd je rekening met wat extra levertijd?

DectDirect.NL - De telecomspecialist voor MKB en consument!

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klachtenafhandeling

De medewerkers van DectDirect.NL doen er alles aan om je positief te verrassen; met onze service en producten van hoge kwaliteit. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of over onze dienstverlening.

We horen dit uiteraard graag, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Je kunt je klacht of opmerking richten aan [email protected]. We behandelen je klacht zorgvuldig en vertrouwelijk. Binnen maximaal 5 werkdagen ontvang je van ons reactie.

Wanneer je niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht kun je contact opnemen met Stichting WebwinkelKeur voor bemiddeling. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."